I am your biggest fan and I will follow you until you love me!

Anonym om The way that booty movin I can´t take no more:

hahaha, patetiskt, lilla gumman e du 14 eller 18, hur länge sedan var det inte man andvände pushup-bh. Inte längre, man går över det stadiet att ha tuttarna onormalt när man är 15! skäms, du är ju fan 18, lilla du???
.......................................


Svar:

Öh jag tänker börja med att svara på en komentar som jag fick, Jag har nämligen köpt två styckna pushup bhar.. Kan inte jag ha det bara ör att jag har fyllt 18?? Öh när kom den regln? Sen så trycker jag inte upp mina tuttar upp till hakan, för jag använder RÄTT bh storlek inte 3 storlekar för liten, och det är väl inte ditt problem om jag vill använda pushup eller inte och tro mig! Jag ör inte den enda 18 åringen som anvämder pushup!. Asså skaffa ett liv istället för att gå och klaga på alla andra! Det är PATETISKT! 

                                                                                                                                                                                         

Så ! Nu är jag klar=) Hehe nu tänkte jag att ni skulle få lite bilder från gårdagen=) Mmm Såå fiins bilder så! På grymma artister! Sjävklart går det inte att ladda upp bilder:S gaah Jag blir gaalen! Först den där knäååa komentaren och sen går det inte att lägga upp bilder=S Och igår kunde jag inte lägga in klipp från youtube... Puh Jag bkir knäpp och allt är knaas. Haha men jag hittade något annat roligt åt er=) Denna video som kommer upp är inspelad av två knasbollar!

 



Kyss

//K

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0