The way that booty movin I can´t take no more

Yeey =9 Imrogon kan min säng flyttas in i mitt rum=) Jag har verkligen hållit på i mitt rum typ heela dagen =) Såå sjukt fiiint det blir.. Höhö nu läängtar ni vah?? Ni vill ha en bild?? Nej ni får tyvärr vänta;) mohaha

Hmm imorgon är det skooola igen.. Blää, sen är det skolfotografering också. Sista gången vi är med i skolkataligen.. =( Men vi är på första sidan=D hehe .. Guud vad jag kommer att sakna skolan. Det är en sån enorm trygghet att gå dit varje dag! Ni som har några år kvar i skolan, ta vara på den!

Juste!! One Tree Hill började idag=) Med nya avsnitt *överlycklig* (A) ... Det måste ju vara sista sesången nu? Eller vad tror ni?? Det är sjätte sesången som går nu.. Jag vill inte att det ska vara sista sesången...=(  Som tur är så har jag sesång 1-4 här hemma och jag hoppas jag får 5 i julklapp=) Haha jag ska tvinga mina barn at titta på dom! mohahah jag ska vara en *dum* mamma.. Neee jag ska vara snäll!

 åhh jag saknar när man kunde gå klädd såhär!

och vet ni vad jag snart kan hämta på Hemköp i täby centrum??=)
    

         

Yeey! Jag tycker nämligen inte om att gå och handla underkläder i affärer.. Fråga mig inte varför men sån e jag=) Så två push-up bhar och 2 par hotpants=)

Nej tänkte vara lite social med mamsi nu kanske? Har ju inte sett henne på heeeela helgen=) höhö

Kyss

//K


Kommentarer
Postat av: Anonym

njaa i dont like her:D!

haha



gördudå?

2009-09-13 @ 20:11:30
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, patetiskt, lilla gumman e du 14 eller 18, hur länge sedan var det inte man andvände pushup-bh. Inte längre, man går över det stadiet att ha tuttarna onormalt när man är 15! skäms, du är ju fan 18, lilla du???

.......................................

2009-10-11 @ 20:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0