I have a knot in my stomach

Jag är arg . Arg på dig för att du valde att inleda något du visste skulle behöva ta slut. Jag är arg för att du inte ens gav oss en chans att få det att fungera . Jag är arg att du fick mig att falla så hårt.  Jag är arg på mig själv för att jag lät mig falla för någon jag visste skulle åka bort till andra sidan jorden.    Jag vill inte vara din kompis , jag vill vara din flickvän eller ingenting alls.. Bush vill bara sova men jag kan inte sova. Det är mörk och obehagligt i sovrummet. Det känns så stort och tomt. Ska jag vara ärlig så hjälper inte nallen så himla mycket den gav mig en falsk förhoppning att det kanske kan bli vi igen när kommer hem till jul. och träffar du någon annan kommer jag gå sönder ännu mer. Jag känner mig så jävla ensam tom sårad arg dum besviken 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0