ÅNGEST!!

varför ska jag akktid ha otur?? Vad det än är.. ALLTID otur.. Börjar bli ganska tröttsamt..  Mina pengar är slut men nu mpste jag ut men 400 kr som jag inte ens har på kontot... Bara pg av min JÄVLA otur.... Jag hade hoppats att våren skulle bli bättre än hösten frö hösten har verkligen varit tuff. Men jag hoppas väll på förmycket.... Jag försäker gära rätt. Betee sig om man ska, vara som man ska, klä sig som man ska men alltid bli alltid fel... Sån Jävla ångest... Jag kan inte andas.. vill kräkas... vill inte vara med... Vill flytta nån annanstanns.. Starta ett nytt liv.. Vara ngn annan.. Där ingen känner mig... vill inte kliva upp på morgonen... Det finns så mt jag vill skriva men jag kan inte... Jag skäms såå otroligt mkt.. Över mig själv, över mitt liv. 

Jag borde lämna bort det jag äslakr mest i hela världen för jag kan inte ge henne vad hon behöver. Men tanken att du skulle lämna mig dödar mig... Jag har inte råd att leva själv men vad skulle jag göra om jag inte hade dig.. Träna sönder och slippa tänka på det som dödar mig längsamt innifrån... Det gör så fruktansvärt ont att titta på dig och veta att du egentligen borde vara någonannanstanns.. men du är mitt hjärta min ängel, min skyddsängel.. mitt allt..



Jag försöker vara positiv men det är ibland alldeles för svårt.. I veckan är jag träningsnarkoman och på helgerna alkolist... Allt för att slippa tänka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0