ångest

Jag hade hoppats att det här året skulle bli bättre.. Men det har visat sig vara fel gång på gång.. Ibland kommer det stunder nnär jag verkligen tror att nu, NU änligen blir det bra sen får man en rak höger och sen en rak vänster direkt där efter....  Jag vill bara ge upp.. Jag orkar inte mer. Är såå jävla less på alla mottgång HELA tiden... utifrån ser allt så himla bra ut, egen lägenhet, bra jobb, egen häst osv. Men jag skulle kunna skita i allt det där bara jag fick ha en hel familj och att dom var här, att jag hade en pappa som brydde sig.. en pojkvän pengar så att jag iaf skulle ha mat på bordet och inte ha ångset varje dag för att jag vet att kontot snart e tomt men jag msåte ha mat.  Jag skulle vilja leva utan ångest, vill kunna vara glad en hel dag.. yatn att känna en tygnd över hjärtat hela tiden.. Ingenting är okej, ingenting kommer att bli okej... vad gör man?? Hur tar man sig ur?? försöker hålla humöret uppe men det går inte längre snart.. När jag klär på mig mina kläder så blir jag någon annan, nån som jämt e glad.. MEN DET ÄR INTE JAG.. Jag vill bara gråta. jag  vill att nån lyssnar men jag vill inte vara till besvär... Jag är ivägen hela tiden vad jag än gör... Vill leva, vill inte leva, vill leva, vill inte leva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0