if you feel like leaving, i´m not gonna beg you to stay

Just nu har jag ingen energi över.. jag skulle behöva städa, men jag orkar inte, jag skulle behöva plugga körkortsteori men jag hinner inte, jag behöver träna varje dag men jag är för trött..´vart är orken, viljan? jag e så trött på att vara trött jämt... Jag skulle behöva träffa en läkare som kan hjälpa mig med min ångest som kommer och går hela tiden.. Så frukansvärt frustrerande.. Jag vet att om jag bara skulle komma igång med träning så skulle jag bli piggare, få mer energi och ångesten skulle dämpas lite..  Jag är så osäker på mig sjävl och vad jg vill just nu.. eller jsg vet egentligen vad jag vill men jag vill så mycket ich jag vet inte vart jag ska börja någonstanns..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0