i cant lie

jag orkar inte allt kaos som är just nu... mitt humör får upp å ner hela tiden, HELA TIDEN skitjobbigt.. Jag somALLTID var glad positiv alltid... Har förvandlats till en människa som mår dåligt är arg jämt, stressad jämt. Jag vill m¨bra, bara glad känna att jag är nöjd med hur livit är just nu.. inte känna ångest varje gång jag går upp på mrgonen.. känna ångest när jag kommer hem. Få en snefylla varenda helg och bli skitförbannad och ledsen .. Jag pallar fan inte mer. JAg vill få hjälp men jag tycker det är pinsamt. PNSAMT att gå till en läkare å ba aa men ge mig piller för jag mår fett dåligt å har ångest varenda dag´.. så jävla pinsamt fastän jag vet att det anatgligen skulle hjälpa mig att må bra ... Allt börjar liksom komma ikapp nu..  allt från Te past börjar hinna ikapp mig nu.. jag vet inte om jag är beredd att öppna ögonen och inse saningen... Jag är trött på allt kaos i mitt huvud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0