Tuft...

Nu är det tomt i lägenheten igen.. Mams å syster har åkt hem till norge igen.. Tomt men ändå skönt.. På lördag e det nyår. Jag har inte alls häga förväntningar men allt blir bättre än förra året.. Jag vill inte ens bli påmind om förra året.,.. Glömma och förlåta!

Men det ska bli mysigt iaf. =) Men trevligt folk ;)

Nej jag har faktiskt inte såå himla mycket att sktriva nu egetligen för allt är ganskabra förutom att jag har fått typ nässelutslag å måste till vårdcentralen imrgon vilket jag INTE tycker är så himlans trevligt.. Jag hoppas verkligen att jag slipper ta något blodprov för du börjar jag alvarligt att gråta. Jag är otroligt spruträdd och har alltid varit det.. Jag blir som ett barn och börjar gråta som bara den.. Jobigt värre !

Nej nu ska jag lägga mig på soffan å göra ingenting fär imrgon blit en låång dag ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0