This time it´s forever

Om snart ska jag träffa Erica. Vi ska hem till hennes mormor å pynta julgran samt äta middag. Mys! Det har avrit fullt upp den här veckan .. Å nästa blir inte lugnare. Jag har 3 dagar kvar på jobbet sen har jag semester till den 9 januari. Jag blir lite sugen på att boka en resa till ett vaaarmt land... Men jag ska till london i april och förhoppningsvis grekland i sommar så pengarna räcker nog inte till tyvärr.. en har jag ju flyttat hemifrån oxå!(ska visa bilder på lägenheten) Mams har flyttat till Norge.. Det känns konstigt att hon bor så långt borta... Och det är ju inte direkt så att min papps bor närmare heller... Fast det är skönt att bo själv.. Kunna ha precis hur mkt fäzt som helst ..;)

Nej ska nog stoppa i mig nått att äta innan jag åker.


puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0