När livet sviker är det bra att vara två..

Jag har nu festat typ varje dag dom 2 senaste månaderna.. INTE OKEJ men ikväll blir det utgång igen.. Jag betalar 20 kr i garderob sen är jag PANK på riktigt.. eller aaa jag har 8 kr kvar på kontot.. INTE BRA.. Jag har helt ärligt druckit upp alla mina pengar. MEN man lever bara EN gång eller hur? Så då måste man ta vara på tiden.. För utom har jag har festat har det egetligen inte hänt så jäkla mycket.. Eller joo ! Jag har träffat en held del nya människor, haft mösspåtagning och studentskiva.=) Yeeey nu är det inte långa biten kvar till STUDENTEN!!!!

Men jag har varit duktigt ... Jag har sökt 3 jobb!! =O Bra gjort av mig där!

Nej jag sk nog kanske ta tag i mitt liv på riktigt snart ?? Jag är trött på att undra hur morgondagen kommer att se ut.. Jag vill veta .. Eller ja iaf till en viss del... Jag vill veta nu hur mitt liv ser ut om 5 år.. Lever jag ensam, eller lever jag som jag vill i min dröm? Men en Pojkvän i en FANSY lägenhet men en liten bebis på G ??? Hm??

Nej nu måste jag sluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0