It´s me, I´m a Freak..

Om exakt en vecka sitter jag ute i våran kvartersgård med min familj och mina vänner och firar MIN student!! Jag måste ärligt säga att jag är en stolt 2010 student. Jag kommer att sakna BF07!

Det känns verkligen heelt sjuk att inte gå tillbaka till tryggheten som man har haft sedan man var liten liksom.. Nu måste man växa upp på riktigt liksom.. Fast det ska bli rätt så skönt att t ex tjäna egna pengar så man inte behöver förlita sig på mamsi hela tiden.. =) Det är typ det enda positva OCH att jag kan flytta hemifrån, de vill säga om jag har råd.. Om allt går ihop så har jag nog flyttat innan nästa sommar!

Men nu ska jag först och främst fokusera på soomaren... För detta ska bli den bästa sommaren! Om 1 vecka tar jag studenten, 2 veckor efter det åker jag iväg till KRETA i 2 hela veckor vilket ska bli sjukt skön, komma ifrån ALLT här hemma! Lämna verkligheten för 2 veckor ska bli helt underbart! Sov, äta. sola, bada och FESTA!



 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0