Just a small town girl livin in a lonely world

Jag har så ont i nacken så jag tror att jag håller på att dö! Jag har antagligen träningsverk efter i måndags men det gör så F***ing ont! Blöööö..

Snart ska ja iväg till stallet, sen efter det ska jag fika med Johanna =) Och senare ikväll ska jag träna igen. Det är så skönt att träna, jag känner mig såå jäkla fräsch. Men just nu ska jag fixa mitt hår som inte ser så fint ut.

Men det som är bra idag är jue att det är SOL ute! Jag trodde ärligt att solen hade försvunnit för gott. Fast det är ju kallt ute =( Men vi får väl håll tummarna för att det vänder snart och blir fint fint väder ute.

Som jag sa till Erica i söndag.. FY FAN va skönt det ska bli när vi kommer till Kreta. Jag längtar så sjukt mycket efter värmen! Bara att få ligga i solen och känna sig svettig för att det är sååå varm. Gah ta mig dit nu.. Snälla... ?

Tror jag ska ta tag i mitt hår nu ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0