Don´t stop belivin hold on to that feeling!

Att vara förskyld är INTE lätt.. Blä jag ´verkligen hatar det! Och jag som ska ut imrogn.. Hur ska det gå? Kommer jag klara av det eller blir det en hemma kväll med massa snorpapper? haha ?? Vem vet? Om det  blir utgång  ( hoppas hoppas) så ska vi till nype.. Har aldrig varit där så jag hoppas det är ett schysst ställe =) Och då ska jag ha på mig något som jag köpte i England=)

Jag skulle egtligen ha åkt in till stan i dag och hållt Erica sällskap i kön ( hon har köat sedan kl 4 imorse för hon ska se TH) men det blåser ute och jag vill inte bli sjukare än vad jag är nu.. Jag får väll ett samtal inatt när dom åker därifrån där Erica skriker FAAAN va bra dom var!! =O

Jag var ute och gick med Sascha och en hund som heter Charlie imorse, det var faktisk skönt med en liten promenix, det hjälper också mot träningsverken som jag har efter träningen igår, Jag och Johanna var och styrke tränande igår=) Skönt men jobbigt men FRÄSCH efteråt=)

Jag borde egentligen vara duktig och ta kort på allt jag har köpt och lägga upp här, fast det är så jobbigt för jag har ju bara min mobil att ta kort med ( den tar hyfsat bra kort) men det är så krångligt att lägga in bilderna på dator... Eller är det bara jag som är lat? Vem vet ...



 


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mycket. Det är min vän Sathalie som gjort den till mig sådär lite haffsigt :)

2010-03-04 @ 18:27:00
URL: http://rockthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0