yeey nu är jag officielt arbetslös.....

Nu kommer massa bilder från MIN stora dag! Det kommmer några till när jag har lagt in blider från MIN NYA kamera in på våran vanliga dator=)

 

 

 

Här är några bilder som är tagna under dagen och nu kommer bilder som är tagna på MIN mottagning!=)

 

 

 Det här är de blider som känns rätt att lägga upp, det finns lite fler blider som ligger i min kamera och dom kommer att komma upp, sen så får folk som har några bilder som inte jag har skicka dom till mig! Det är ett krav!=) 

Jag vill tacka alla underbara <3 månniskor som kom och firade mig! Tack för alla fina och underbara presenter jag uppskattar allt jag har fått <3

 

.. Lite update när det gäller jobbsökandet... Jag fick ett NEJ från en förskola idag men jag får inte ge upp bara därför! ;)

Puss och kraam =)

 

(det kommer bli bättre update nu när jag har fått en kamera som tar superbra bilder för då blir det ju mycket roligare;) hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0