What you´ve got boy is hard to find

Åh va skönt det var att sova i min egna säng inatt! Undrar hur det ska gåpå Kreta?? Där är ju dom flesta sängarna väldigt hårda... Hehe jag får sova på standen(A)

Jag ska snart fixa mig och sen och till Täby c för att köpa lite saker sen skajag ut till min pluttis=) Förhoppningsvis håller det fin fina vädret i sig hela dagen så jag kan sätta mig lite i solen när jag kommer hem. Jag hoppas verkligen att det är fint väder hela tiden fram till Kreta så man kan vänja kroppen lite i solen för man vill ju inte bärnna sig där nere... INTE skönt.

Nej jag ska nog titta när bussen går så jag vet hur kång tid jag har på mig att göra mig iordning=)



den bästa delen av mig!


Kommentarer
Postat av: ellen ~

fin bild!

sv:

jotack - den var mkt god : D

2010-07-05 @ 00:56:10
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0