Maybe I needsome Rehab or maybe just need some sleep....

Idag ska vi fixa lakan och så till flaket =) Shiet det är liksom 4 dagar kvar =O Jag vill me ändå inte... Det kommer att gå bra, DET LÖSER SIG! Det enda som oroar mig är jobb... Jag har sökt 5 stycken... Genom arbetsförmedlingen.. Det känns lite töntigt men det är ändå bra för annars skulle jag ju inte vetat om att det fanns lediga tjänster lite här och var;)

På eftermiddagen ska jag ut till min lilla plutt =) Hon har blivit såå fin nu! Tappat all sin vinterpäls och gått ner lite i vikt så hon börjar likna en häst nu och inte en boll med 4 ben hehe=) Men det varar ju inte så länge till för den 13 gå dom ut på bete och pujh va mycket gräs det är i deras hage.. Undrar hur hon kommer se ut efter att jag har varit borta i 2 veckor?? Jag vill inte ens veta det.. jeje..

Nej jag tror att jag ska börja fxa liite här hemma.. Imrogon kommer min papso och hans fru, min moster och min lillasyster hit för att fira studenten med mig!=) Så då måste det jue se lite Fresh ut här hemma! =), sen på torsdag kommer min morbror hans fru och mina kusiner och dom ska sova på mitt rum så jag måste städa där och mubblera om.. Gaaahhhh.. MYCKET att göra nu.. 


 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0