Hey What do you want from me?

Idag har jag hunnit med en massa saker.. Först förljde jag med Alex ut till hennes stall och red Ugglis där, väldigt mysigt.. Sen så när jag kom hem åkte jag och mamsi först till Arninge och där köpte jag lite sker till Wilma plutten som hon behövde sen köpte vi lite mat. Sen åkte vi till Täby c och fixade VISA kort till mig.. Nu kan jag handla ÖVERALLT=) Sen köpte vi sommarlovskort och mat sen åkte vi hem.. =) Känns skönt att ha fixat allt det dära!

Jag ska kanke träna ikväll men just nu verkar det inte som det för jag har väldigt ont i min rygg samt nacke och huvud pga att jag har sovit på e tun madrass de 3 senaste dagarna för att mitt rum har varit upptaget men inatt för jag sova i min alldeles egena säng och det är jag väldigt lycklig för! =)

Nu kommer lite fler bilder från i fredags plus lite andra bilder=)

 

   

  






Jag bjuder på mig själv på den sista bilden.. Det måste man jue göra ibland ... Sen kan jag faktiskt också... (A) skylla på alkoholen ;)

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Millie-B

Sv: Helt fantastisk!



Hoppas att du har haft en bra dag! :)

2010-06-07 @ 16:42:49
URL: http://millieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0