det börjar bli bättre nu

Internet har inte fungerat här hemma och därför har det inte varit någon update liksom..;O Men udag funkar det igen och det är vi väll alla glada för?

Idag så är det exakt 1 vecka kavr till jag åker ivägg till kreta. Det ska bli sjukt skönt och jag längtar( jag har typ redan pakat klart) ...

Jo nu ska nu få se klderna jag köpte i måndags..

  

 Det blev 350 kr sammanlagt ( glanspray inräknat i det) Så 7 saker för 350 kr vilket betyder att altt kostade 50kr/ plagg liksom;) Jag är duktigt på att hitta billiga saker;) Egentligen ville jag ha en röd tunika till kjolen men det kn bara i XL och XXL och det är lite stor när jag brukar ha S/M eller vad tror ni?? heh

Sen så ska ni få se vad jag hade på mig..

Kofta från H&M
Leggings från GINA
Linne från Oxygen (england)

(sen ser man min fina student plakat i bakgrunden)

Men nu ska jag snart åka till stallet för pluttan ska få nya skor vilket verkligen behövs nu! De som för tjaskiga ut jut nu=(  Sen kanske det bli en liten ridtur.. Det behövs också för hon behöver gå ner ett X antal kilo... Och hon ska gå ut på bete på söndag och det är ju inte direkt liite gräs i den hagen.. =S Hon kommer svälla upp som en ballong när jag är borta i 2 veckor.. inte okej..

Nej nu måste jag sätta fart .. Annars missar jag min buss..


Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0