come and be my toy friend

Nu är jag hemma igen=) Jag har hunnit köpa 6 nya klädesplagg + glansspray till håret och varit i stallet i 2 1/2 timma. Det var skönt att var ute läänge idag för då blir inte dagen så väldigt lång. Juste nu när jag kommer ihåg att säga det.. Sorry att looken på bloggen ser lite konstig ut! Det ska fixas jag lovar!

Jag har iaf handlat lite kläder idag som jag sa innan, allt ska med till KRETA=) Ni ska få se bilder på de senare men jag orkar faktiskt inte lägga in de på datorn just denna stund, jag ska no duscha och sånt först;) Det kommer komma lite bilder på min plutt också;)

Nej ska nog ta och hoppa i duschen nu så jag kanske hinner städa lite innan mamsi kommer hem;)







Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0