Baby jag kan se hur du gråter..

Nu sitter jag och tittar på Biggest Loser, det är helt sjukt vad de har gått ner i vikt! En kvinna har gått ner 48,5 kg under hela perioden helt sjukt.. Man ser liksom hur som ser ut på riktigt.=)

Det blev ingen tränng idag för min rygg håller på  att ta kol på mig,.. Jag har inte haft såhär ont på väldigt väldigt länge vilket jag är glad för men jag verkligen hatar att ha ont i ryggen, men första dagen nere på Kreta ska jag ta rygggmassage eller helkroppsmassage på strande.=) Men jag är ganska lycklig också för att jag fick ryggmassage i studentgåva också men den ska jag spara till hösten då man bli deppig av vädret ;O

Nej ska nog hoppa i duschen nu sen ska jag mubblera tillbaka mitt rum igen och hänga upp alla mina fina gosedjur och saker som jag fick på studenten plus min(a) möss(or) i mitt rum=)





puss


Kommentarer
Postat av: ida

ååh, masage låter så skönt.. men provat har man aldrig gjort :p

2010-06-07 @ 21:45:02
URL: http://musilova.blogg.se/
Postat av: angelina

sv: Tack så jättemycket!

2010-06-07 @ 22:21:18
URL: http://angelinaronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0