You can´t stop my shine

Nu ska nu fått ett lite mer ordetligt inlägg..  Jag orkade inte skriva så mycket förr för det var så varmt men det är föör varmt för att ligga ute, iaf när man inte kan gå och ta ett dopp i sjön eller nått. Men iaf, jag har fått lite mer färg idag  och det är jag nöjd med (A) Man kan ju liksom inte vara vit på saommaren.. Eller kan man ?

Senare idag ska jag och Mamsi till några kompisar pch grilla korv, asså jag vet inte hur länge jag har varit sugen på en korv, aa det är iaf sjukt länge. Jag åt en korv när vi stid på loppis i lördags men den smakade bajs så jag vill ha en ny korv, en grillad korv=) hehe

Efter det ska vi till tegel en liten stund och dit kommer också Erica, vi ska INTE bli sena eftersom vi ska på KRYSSNING imorgon.. Yeey det ska bli skitkul, fast vi kanske kommer att dö vem vet? haha nerå, men nu komme nog få ett låångt hej dåå inlägg innan jag åker utifall att, haha usch vilka tankar jag har, klart det kommer gå braa=) Eller kommer det att göra det???

Näää ska plocka ur diskmaskingen nu och fixa lite här hemma sen måste ja hoppa in i duschen så att vi kan komma i väg snabbt när mamsi kommer hem efter jobbet.

Aja puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0