You can stand me up at the gates of hell

Shit vilken äcklig värme det är ute nu. Det skaulle behöva regna, åska och blixtra i typ 1 timme nu för att rensa luften riktigt oredetligt.

Jag har varit med Johanna pnna i täby centrum idag för det har ju varit mulet så det blir nog standen imrogon istället fast jag kom på just nu att det ska bli regn imorgon ju.. Aja det skulle bli strälande sol idag så jag litar inte helt på väderprognoserna.

Jag knner mig såå himla smart, jag kollar när bussen går till stallet.. Men tror ni att jag kommer ihåg när den går? nej såklart inte .. Puh blir galen på blir själv ibland, aja det är bara att titta igen när det går men jag blir verkligen trött på mig själv ibland! haha nerå skoja bara:P

Okej bussen dår om en halvtimma, tur att jag tittade för jag vill inte missa den, det blir lite jobbigt!

Näää ska ta något att äta och byta kläder sen ska jag gå till bussen=)

puss på er allesammns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0