Jag börjar bli rädd för mig själv...

Jag ska nog lämna allt jag har här hemma och flytta nånstanns där INGEN vet vem jag är, det kanske låter skumt men det skulle vara sjukt skönt!  Iaf för ett tag framåt. Kanske utomlands inte vet jag men bort från detta ställe. Jag tror faktiskt inte att jag klarar av det här såå länge till nu. Allt är verkligen uppochner. Jag vet inte om jag känner mig själv längre, jag vet inte om jag känner människorna runt om kring mig längre. Jag vet inte om dom känner mig, känner dom ens mig från början?? Allt har gått snett enda sedan början och nu vet jag itne hur jag ska ta mig ur detta. Jag ska vara riktigt ÄRLIG nu... Jag har druckit upp typ alla penagr jag har och ändå vill jag festa mer. Jag har så ont inombords och stora skuldkänslor att jag har svikit så extremt många männikskor runt mig och svikit deras förhoppningar på mig.. Jag använder alkoholen som en undanflykt. Alkoholen, Erica och min pålle är det ändå så får mig att må bra just nu. Jag ber om ursäkt om det sårar någon, Jag vill inte såre för ni betyder så stört mycket för mig. TRO ALDRIG något annat.. Men just nu pågår såå mycket i mitt egna huvud så jag måste tänka på mig själv och hur jag mår. Jsut nu har jag inte tid att tänka på alla andra det låter så hemskt att säga men jag måste ta mig ur det här och då måste jag tänka på mig och hur jag mår. Jag vill få en chans att vrida tillbaka tiden där allt gick snett och börja om därifrån och gra saker annorlunda!! Men det är inte såå jäkla lätt..  Jag var verkligen tvugnen att få ur mig det här för det gör så stört ont inombords.  Jag MÅSTE ta mig ur det här nu nu nu!!! Jag önskar att jag ska vankna upp ur den hör mardrömmen och bara tänka YEZ det vr bara en dröm men det skulle vara alldeles för bra för att vara sant. Alla mina handlinagr, allt det jag gör vänds emot mig och gör  så att alt det bra jag gör blir dåligt. Det känns verkligen inte som om jag förtjänar alla mina fina vänner som jag har. Jag ska nog sluta nu.. Jag måste ta tag i det här varesig jag vill eller inte..

Jag tror också även om det är mörkt idag så vet jag att det kommer ljusna och bli lättare med tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0