please don´t walk away

Idag har verkligen varit en ta det lugnt dag, förutom att jag har varit i stallet har jag inte gjort någonting, bara tittat på tv och tagit det lugnt. Ikväll ska jag dock till Johanna och äta middag och titta på film =) Det ska bli mysigt för det var alldeles för längesen vi gjorde det! Vi ska titta på stepfather eller vad den nu hette=)

Igår var en seeg ute kväll.. Sveriges klubbar suger hårt jämfört med Kretas klubbar! Det är liksom inget drag här hemma och dansskämtar man på dansgolvet här hemma blir man ju uttitad... Daah jag får väl dansa som jag vill!!! Nej men helt ärligt. På Kreta, vi var först upp på dansgolvet och sist ner, vi VAR draget men här hemma.. NÄÄÄ inte alls lika kul! Det ända som gör kvällarna här hemma är kompisarna!

Ni ska få lite bilder från igår.. =) Även fast det är seegt på klubbarna måste man göra det bästa av situationen.. Plus att spriten här hemma, jag och Erica märker inte ens av den och igår drack vi en del..  Det suger också hårt.. AJa vi ska på kryssning igen när jag fyller 19 och då får man köpa med sig lite stark sprit hem, så man har här hemma liksom.. =D

Höhö nu kommer bilderna =)

 

Här är iaf 2 bilder=) Jag måste vänta på Ericas godkännande på resten;)

Men nu ska jag klä på mig och titta när bussen går så att jag inte missar den =)

puss på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0