Kiss on me tonight

åhh det var sköönt med en eftermiddag vid rosjön sen en pizza vi rösjöhallen. Massa mys med andra ord;)

Det blev inget stall idag, det har varit alldeles för varmt så jag ska åka med mammsi ut tidigt imorgon bitt istället.  Får hoppas att jag kan rida henne då utan att hon blir gaalen av alla flugor.. Jag tycker synd om stackaren ..

Nää men dagen har faktiskt varit bra, jag har bara fått 1 agressivt utbrott idag asså inte egntligen så men jag blir arg när jag tänker på Kreta typ. Jag blir arg för att jag inte kunde åka tillbax på en endaste gång liksom. men nu är jag lugn men jag måste bara fåå ut lite känslor liksom=D  .. Jag tror jag måste börja träna eller gå ut och gå snart för jag mår mycket bättre nä jag har gjort det. De dagar jag inte är i stallet måste jag ut och gåå! Gå gå gå få ut energi! Viktigt viktigt viktigt!





Ha en fiiin fiin kväll allasammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0