Jag saknar dig idag.

Det känns lite bättre idag med det är nog för att jag vet att det kanske blir en sista minuten resa tillbaka till paradiset i mitten av agusti om jag har fått ihop lite penagr till dess. Det ända som kanske kommer bli jobbigt då är om det inte är samma människor där.. Men men det är fortfarande KRETA fina fins KRETA!

Ni ska få lite bilder nu från smestern, jag sitter och tittar på dom varje dag för att minnas. Tyvärr tro inte jag bara att det är kreta som jag saknar utan det är så mycket annat i mitt liv just nu som jag saknar också. Det känns hlet enklt så jäkla tugnt att gå upp på morgon, jag vill bara ligga kvar i sängen och sova... Skulle jag inte haft min ängel skulle det nog ha blivit så..

Men här kommer lite fina bilder!

 
     

Den enda personen jag inte fick kort på var servitören som jag pussade god natt andra veckan. A kiss goodnight please..

Nej ska äta 2 mackor innan jag åker ut till min bebis.. Puh det är såå varmt, men hon måste ridas och sättas igång för hon har stått en hel vecka så hon är en liten tjockis just nu:P hehe Mitt fina fina hjärta!




puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0