I wont back down!

Gid morgon i detta mulna men varma vädret!

Usch vad varmt det va inatt, jag kunde knappt sova för att det var såå extremt varmt. Jag hatar att inte kunna sova pga värmen. Vi hade tur när vi var på Kreta att vi fick andvända  luft konditioneringen helt grattis för annars hade det varit riktigt jobbigt att sova på nätterna. Dock sov vi ju inte inte så mycket på nätterna, vi sov på dagarna istället.

Idag skulle jag och Johanna egetligen ha badat och solat vid skavlöten men det är mulet så vi ska ta en sväng till täby för hon ska köpa lite saker och lämna nägra böcker sen kanke det blir en sväng in mot stan.

Men vilket som måste jag börja fixa mig nu så att jag hinner med någon buss=) 



Baby I love you and I´ll never let you go! 


puss på er allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0