i will never be the same if we ever meet agian

verkligen ledsen för dålig update igår men jag hann inte. Jag skulle nämligen till satllet ju som jag skrev och sen efter det åkte jag till Erica och tittade på New Moon. Hon har sett alla 3 filmerna men jag har bara sett Twilight så hon tyckte att jag skulle se new moon så att jag sen kan se Eclipse.

Min bebis hade det bra fast hon tycker varmen e riktigt jobbigt eftersom då kommer alla flugor också vilket gör henne gaaalen=( även fast jag har på ton md flugspray på henne så hjälper det inte.

Täby pedagogerna ringe till mig idag, så jag ska skicka mina betyg plus mitt personliga brev till dom så snabbt mammsi kommer hem med datorn där allting ligger. Så på torsdag eller fredag blir det eventluellt en intervju! =D Ahh jag är såå glad för det eftersom jag har fått så många nej men någon gång måste ju turen vända eller hur??? Fast jag ska ändå forsätta söka ifall att. Jag ska också ringa till viktor rydbergs vikariepool och fråga hur det går till för att bli medlem där och ifall man ska gå några kurser eller nått=)

Det ser ut som om fint väder är påväg så när Erica är klar ska hon höra av sig så bär det väl av till rösjöng eller nått för att bada=) Allt känns lite lättare nu fast det är tugnt!

Nej ska ringa pappa nu och säga grattis och berätta om jobbet sen ska jag ringa vrvp ?=)

Ha en fiiin dag i solen allasammans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0