I will cry until you see an ocean

Ni vet varför det är dålig update men jag hoppas att det är okej för er??  Jag lovar att nästa vecka blir det 100 gånger bättre för då kommer jag att vara hemma mycket mer, eller aa iaf lite mer;)

Igår  eller i förregår var det så var vi på Rålis och myste, åhh va kul det var att se igen några i klassen! Saknar min klass så sjukt mycket men livet går tyvärr vidare. Men vi funttar på att komma tillbaka den dagen 1:orna börhar och sätta oss i klassrummet med dom bara för att vo saknar skolan så mcyekt..=)

Nu idag har jag och Erica varit på starnden och slappat.. Vi har kommit fram till att vi måste börja göra något vettigt på dagarna annars bara äter och äter vi så snart kommer vi väll på smällfeta.. Vilket INTE är okej!! Jag borde gå in och titta vad ett gymkort kostar på TäbyTräning för det känns som om det börjar bli dags nu! Måste bara få ihop lite money! Annars blir det lite svårt att skaffa gymkort!

Jag orkar inte lägga upp bilder nu för det går så stört seegt!!

Men ha en fiin fin dag idag alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0