I will be back before you know it!

SHIT vad jag saknar fina fina Kreta, det skär i mitt hjärta, jag får ångest var tredje minut för jag hade det så underbart där nere... Jag hade inga bekymmer och dagarana flöt på utan några problem, men nu när verkligeheten kom tillbaka.. Jag vet faktitkt inte vart jag ska ta vägen.. Den enda personen i heela världen som försåtr hur jag känner är Erica. Båda satt och böla som barnungar på bussen påväg till flygplatsen.. Usch=( Som tur är har vi kanske fått jobb i typ 6 veckor framåt så det blir antagligen en sista minuten resa tillbaka till PARADISET i mitten av augusti! =D

Jag har typ fått nej från alla jobb jag har sökt så det suger riktigt hårt också ... =S Usch jag vill bara åka till Kreta, det var som om det inte finns beskymmer där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0