I´m so sorry but it is over now!

Nu kommer äntligen ett inlägg tänker ni.. Hahahah Nää skojja bara ;)

Det har inte alls hänt mycket under veckan, jag har bara varit hundvakt och varit i stallet, eller aa jag tig en KORT! fika på John Chris i onsdags och var inne i stan ett tag då också men eftersom jag skulle upp kl 6 dagen efter blev det inte allls seent!!

Idag blir det utgåååång än en gång;) Vart hur och när vet vi inte än men vi har iaf förkörk=D mohahaha... Det läskiga är nu att jag må¨ste dricka ganska mycket innan jag känner mig påvekrad vilket suger hårt eftersom sprit är DYRT! Därför skulle jag vilja vara på kreta nu där sprit var BILLIGT!!! =)

Sasha ligger just nu vid mina fötter och sover vääldigt sött =) Gossehunden.. Hundar är så otroligt fiiina djur! Dok skulle jag inte vilja ha en egen hund då man bli bäldigt låst. dDe för ju t ex max vara ensamma 3 timmar om dagen osv.. Det gör det väldigt svårt för en människa som mig, som älskar att göra sajer och ibland inte är hemma på hela dagen liksom.. Jag får låna andras hundar istället!=)

Ska see om jag kan slänga upp lite bilder nu om datorna inte är allt för seeeg!

 

Okej ni får 2 bilder för nu börjar det seega, det är iaf från Rålis nr vi var där i måndag =) Det blev också bestämnt då att det blir en Kryssning med Galaxy den 11/8 . Förhoppningsvis följer så mänga md som möjligt, det skulle ju faktiskt vara grymmt kul!!!

men nu ska jag hoppa in u duschen och göra mig FRÄÄSCH=) Det måste man ju vara, sen ska jag titta på vad jag ska ha på mig ikväll eftersom jag inte ska göra migi ordning hemma liksom...

Vem vet vi kanske ses ute på staaan? Inte vet jag;)

Puss på er allesammans!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0