I´m right over here why don´t you see me??

Idag vart det stan med Erica, Alexandra och Tanya. Vi gick runt och kikade i en maaassa affärer, jag kom hem med 1 hårspray, glans hårspay och 1 hårmousse samt nya hårspännen då mina försvinner heeela tiden. Jag tror att jag lägger dom på ett ställe men nästa dag är dom heelt borta. Vi var inne i stan från halv 2 ca till ca kl halv 6. Det var mysigt att bara går där inte och tralla runt och inte passa några tider...

Fast nu tycker jag ändå att det fina vädret borde titta fram snart då min brunfärg börjar försvinna vilket jag inte gillar! Om det inte blir fint väder snart bilder det väl solarium nästa vilket suger då jag får panik där inne. Jag klara verkligen inte av trånga utrymmen. Det är samma sak om jag ska sova där det är trångt. Då vaknar jg upp med ett ryck för det känns som jag blir fastklämnd mellan 2 stolar. SKUMT jag vet!

Nä ska vara liite social nu med alla människor som är här hos mig juust nu!






i´m walking on a one way street with the monsters in my head


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0