i´m ridin solo

Asså är det bara jag som håller på att smälta bort i denna värmen? Nä jag trodde väl det :P hehe

Jag ska snart träffa Eruca och gå ut med sasha brasha på en lite promenix, skönt men vaarmt. Sen ska vi träffa Rikard för vi ska ge honom penagr för vi ska nämligen åka på kryssning på torsdag, det sa bli riktigt skoj. Jag har aldrig förr åkt kryssning.. Eller asså jag har åkt på en dags kryssning fram och tillbaka till Åland med Ericas mamma men då var jag typ 11 så det räknas inte. hehe Det blev en sista minuten grej men eftersom det bara kostar 80 kr/ person var det ju inte så farligt dyrt. Och eftersom vi får köpa sprit på båten på vägen dit så behöver man ju inte köpa nånting "ute" ..

Idga har jag bara varit på starnden och hemma. Jag orkade inte åka ut till min bebis idag för det har varit alldeles för varmt så jag sk åka ut med mamsi imrgon bitti isätllet då det inte har hunnit bli så varmt än.




Nä nu ska jag klä på mig kläder, jag kanske smälter bort då men men :P jäjä

Ha en fin kväll !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0