I´m living my life now that I´m free

Sorry för den dåliga updatetn med har typ inte varit hemma alls myclet de senaste 2 dagarna ochnhar jag varit hemma så har Erica varit här eller så har jag legat på soffan och sovit..  Det kommer inte bli så mycket update den här veckan för jag ska sova med Erica hos hennes mormor för vi ska vara hundvakt =)

Men igår var jag hoa Johanna panna och tittade på Step Father världens BÄSTA OCH MEST SPÄNNANDE film så finns! Den kommer ut i oktober i år! Jag rekomonderar den STARK!! 

Jag har egetilgen lite brådis för jag ska snart åka in till rålis ( haha det rimmar), Innan det måste jag fixa mig, hänga upp kläder och plocka undan lite här hemma.. Det tar ett tag för mig att komma in i stadrutinerna när inte mamsi äär hemma, det är inte såå bra!!

Men ni får ha en superfiin kväll alla fina människor <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0