I´m in the corner watching you kiss her

God morgon.. Eller ska man säga god dag?? haha inte vet jag.

Jag vaknade först vid 8 för då gick Erica upp sen vaknade jag 2 timmar senare. Jag bara sover och sover känns det som och det känns faktiskt inte alls bra! Jag är alldeles för rastlös på dagrana nu.. Jag måste verkligen hitta något att göra. SNÄLLA kan iten kanske ett litet jobb ringa??? Det skulle va sååå jäkla bra!!! =)

Just nu står Erica i duschen och jag sitter här och Sasha ligger och sover..  Hon blir hämtat vid 12 så dhon ska inte vara här såå länge idag..

Men nää ska nog göra ngt vettigt nu!



I'm just gonna dance all night
I'm all messed up, I'm so out of line
Stilettos and broken bottles
I'm spinning around in circles



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0