i got i pocket full of dreams

Det såkallade ovädret har inte kommit än,( ta i trä) men det kommer säkert snart för det är ganska grått ute,.. Men men, jag ska ju ute hänga ute i natt så det gör inte mig något, plus att det är så äcklig luft ute som behöver rensas upp lite nu.

Ikväll blir det The bridge med Erica och Johanna, Erica kommer väl nör som helst för vi ska föra lite här, man måste ju spara på pengarna nuu.. Det är ju då bra att det fonns gästlistor så man kommer in gratis, annars skulle jag inte gå ut. Palla betala liksom 120 spänn om inte mer för att komma in på ställen, då kan jag nästan ha roligare hemma liksom.

Annars idag har jag inte alls gjort mycket, jag var ute hos min bebis en stund sen åkte jag till täby centrum för Erica var där och fixade håret, sen hängde vi där ett tag tills våra bussar gick..

Nu ska jag väl egentligen börja göra mig i ordning eller nått?? haha nääj inte än, vi ska ändå inte åka försen om tpy 3 timmar och det tar verkligen inte 3 timmar för mig att fixa mig, vist jag är alltid sent ute men fixa mig.. Det gör jag på 1/2 timma eller nått för håret är redan fixat. Det är bara kläder och smink som ska sättas på, sen vips så är jag klar=)

Nej jag tror jag ska stänga av datan nu om åskvädret kommer snart..  Men ni får ha en superfiin fin kväll!=)

puss på er!





Kommentarer
Postat av: Rille

ahahah den är så ful, ofta dom skriver muff :D hahahha

2010-07-18 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0