i die for you!

Yeez vi dig inte, vilken tur hehe. Ja nu undrar väl ni varför jag skriver nu. Sk inte jag egntligen vara på båten?? Haha nu är det så att vi hade bokat fel så det blev morgon båten istället så igår gick vi upp kvart i 5 för att hinna med våran båt. Haha knas det kan bli ibland med det är lugnt sålänge man har trevligt sällskap!

Det var mycket folk påvägen dit men påvägen hem var det ganska dött egetligen, förutom på "discot" där vi ägde det tomma dansgolvet=D Haha, jag hade iaf en rolig kryssning, förhoppningsvis så blir det en till kryssning på min födelesedag, dock är det ett litet problem då, jag fyller år på en fredag och då måste man vara 23 för att kunna boka, vilket suger för jag känner typ ingen som är 23.. Jag får ragga upp någon på stan;)  Nä vi får väl ta det på onsdagen innan eller nått=)

Idag ska jag inte göra så himla mycket, eller jag ska kanske till stan en sväng med Erica ikväll och ta en glass eller nått men sen ska jag inte göra så mycket annat tror jag, eller jo jag ska umgås med mamsi för hon åker imorgon och är bort i 2 veckor.. Hur ska jag klara mig?? Jag ska bo själv.. Jag ska laga mat själv.. Hur ska detta gå?? Jag har gjort det förr och jag måste ju träna eftersom jag hoppas på att jag kan flytta hemifrån snaart =)

 

  

Det här är några bilder från kryssningen vi var på. Inlägget skulle egentligen ha kommit upp för flera timmar sen men internet slutade fungera såå, vad ska man göra då liksom??

Jag ville inte tillbaka till stockholm när vi var på kryssningen, jag har känt så alldeles för mycket på senaste tid vilket inte känns så bra. Jag vill vara hemma, fast ändå vill jag vara någon helt annanstanns där verkligheten inte excisterar..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0