i can feel you rushing thrue my viens

Idag är jag för en gångs skulle hemma lite tidigt.. Fast jag är ändå hunnit med en hel del idag!

Intervjun gick jättebra och jag står på deras vikarie lista nu iaf och sen så skulle hon höra av sig i augusti för hon skulle gå på semeter idag men jag e fan nöjd med vikariejobb för det är iaf något! Det är bättre än inget alls liksom plus att då kanske jag har lite lite pngar till en sista minuten resa tillbaks till paradiset! Vilket skulle vara väldigt underbart!

Efter det träffade jag Johanna panna. vi tog en fika och satt och snackade i typ 3 timmar om allt mellan himmel och jord, vi har ju inte setts på typ 3 veckor vilket är katastroff! Men så blir det när jag först var borta i 2 veckor och den dagen jag kommer hem åker hon liksom.. Hehe aja nu ska iaf båda vara hemma ett tag frammåt!

Juste, fan va sjukt dyrt allt är.. Jag köpte en ögonsalva till Wilma idag för hennes ögen ser inte så jäkla fina ut pga alla flugor.. Vet ni vad en liten liten tub kista???? 93 kronor!! =O stört dyrt! Då får det se till att vara bra annras-_-

Nä ska gå ut i garget och sortera lite för jag och Ericca ska stå på loppis imorgon och sälja lite saker och förhoppningsvis få inte lite money!








Kommentarer
Postat av: ebba

Vilken häftftig bild!! :D

2010-07-09 @ 16:28:23
URL: http://ebbzzs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0