du ska veta att jag tänker på dig även om jag vacklar packad hem..

Önska mig licka till nu, för idag ska jag på arbetsintervju hoss täby pedagogerna. Jag trodde att jag skulle vara mer nervös än vad jag är men det kommer väl när jag sitter där.. Men jag ska göra mitt bästa det lovar jag!

´Jag vet att det är kass update här men jag gör någonting hela dagarna långa, jag åker hemifrån vi 10 på morgonen sen kommer jag hem mellan 10-11 på kvällen. Ni kanske tror att det blir en lång dag men tro mig det känns som dagen bara flyger förbi!

Efter intervjun ska jag träffa Johanna panna kanske, sen ska jag till eriksdahlsbadet med Erica. Ännu en fin dag i solen liksom, fast det verkar blåsa lite mer idag men det gör nog inget=) Men i helgen ska det tydligen åska och blixtra,, Usch sånt tycker vi inte om eller hur??

Haha neee ska åta upp nu så jag kommer igång med allt annat!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0