Du hör av dig väldigt mycket till en speciell person, sluta med det, du förlorar bara på det..??

Nu har jag städat en massa och tvättat 3 maskiner med kläder och ska alldeles snart  hoppa in i duschen och göra mig fräsch!! Det är vad jag orkar göra idag, jag ska dock på middag hos ericas mormor vid halv 6, skönt att slippa tystanden Sen kommer ju mamsi hem idag =) Saknat henne en del, hon har ju varit borta i 2 veckor. Hur ska jag klara mig själv? Jag hatar tystnad och ensamhet.. Jag kommer betala folk för att bo hos mig.. Hahaha nerå, men nästan..

Igår var jag ju ute.. Ska ändra på mina vanor nu.. Jag hade superkul, nästan alla vänner var på plats, dock blev det ett eller 2 glass för mycket att dricka.. Jag kände det igår men då jag typ aldrig bli bakis .. TA I TRÄ  Så känner jag inte av det idag så mycket.. Lite trött bara. Men faktiskt bev det inte alls seent. Var väl hemma vid halv 3 eller nått men eftersom allt som pågår just nu vaknade jag 7.45.... Inte lika kul !!!!

 

2 bilder från igår.. Man blir fett glansig i ansiktet , vet inte varför men det förstö bilderna lite faktiskt.. Måste sätta mig ner och titta på kamerans inställningar.. Kanske ska ta bilder i svartvit så kanske det blir lite bättre ??


kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0