don´t walk out that door

Inatt sov jag 11 och 1/2 timma, väldigt skönt då jag inte sovit mer än 3 timmar/ natt de senatse dagarna.  Så nu är jag pigg och glad igen.

Igår hände det ju inte alls myciket så, mn iddag händer det förhoppningsvis mer=). Jag ska iaf till stallet om typ 45 minuter och efter det ska jag möta Erica i täby centrum för hon ska till frissan för hon har råkat färga hårtet typ svart så hon ska fixa det :P 

Men nu har jag lite brådis, måste gå om 20 minuter och jag är inte klaar på låånga vägar! haha, Typiskt ig, alltid klar i sista minuten;) hehe





Ha en fin fin dag allesammans för det ska jag defenetivt ha!!

( vet ej om det blir felr inlägg idag för det ska tydligen bli värdens åskväder lite senare idag så då kan man ju inte ha på datorn!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0