det är svårt att sätta ord på skiten...

Okej, nu är jag hemma efter en öång dag fast som tur ät så har jag hunnit med ganska mycket. Jag har varit iväg med Erica på morgonen och som tur var gick allt bra då, sen vart det hem och fixa sig för att sedan åka till till stan med Erica och Johanna panna, vi tog en ,unch i kungshallen (vääääldigt mycket mat det blev då, det skulle ha räckt till minst 2 personer), sen trllade vi runt lite inne i stan. Johanna ville hitta ett par leggings men hon hittade inte dom hon ville hem så vid 3 började vi åka hemåt igen.. Fast då åkte jag till stallet, därifrån kom jag hem ifrån vid 6 för jag var tvugnen att handla in maat till veckan sen städade jag huset så nu kan jag ÄNTLIGEN slappna. Dock kommer Erica, Alex och Tanya för dom ska sova hos mig den här veckan=)

AJa nog om det! Hahhaaa.. Närå, Igår var det några kompisar här för vi skulle fixa en lite present till Jessica som vi ska fira på fredag sen planerade vi kryssningen den 11 augusti =) Det blir 6 brudar och 1 man .. Förhoppningsvis följer flera med men det återstår att se, vi som är på just nu kommer iaf att ha superkul=) (skönt att komma ifrån sverige ett litet tag också!!)

Nää ska nog kanske gära lite mat snart.. Jag känner att magen börjar blii lite hungrig.. Haha

Okej tänkte slänga upp några bilder men idag är datorn exxxxxxxxxxtraaaa seeg =S

ha en mysig kväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0