Stranded in this spooky town

Just nu är varje steg tungt att ta.. Varför? För att hela världen är upp oh ner.. Personer som har betytt hela världen vänder ryggen till.. Vad ska man göra? Ska man stanna upp och och vänta på att allt ska bli som vanligt? Eller ska man fortsätta ta tunga steg framåt? Någon som vet? Kan man stanna upp föresten?

Och vad jag ä svarar när ni frågar hur jag mår så mår jag inte bra! Jag har alltid varit tjejen som ler ALLTID! Den som alltid vill att alla ska må bra.. Men hur mår jag egentligen.. Är det någon som verkligen bryr sig? Eller är alla för självupptagana.?

Efter att jag fölorade min allra bästa vän .. Eller fölorade och förlorade hon finns fortfarande i mitt liv men hon är inte den samma så har jag verkligen INGEN att ringa till när jag inte mår bra..,  Vi sa vänner föralltid. Jag borde ha förstått det för längesen att det hela bara var en stor lögn .. Du var bara min vän för att du tyckte synd om mig.... ??? fast jag har funnits där i vårt och torrt så har du bara vänt ryggen till! Jag har alltid vart på din sida! 

Vi ska till grekland i sommar tillsammans.. Undrar hur det blir ? Kommer det att bli en katastrof? Jag hoppas verkligen inte det för jag länttar så sjukt mycket, vi har längtat så sjukt mycket!  Jag hoppas att det blir den bästa sommaren någonsin!!!

Jag hoppas på ett sätt att du läser det här för att jag vill att du ska förstå hur mycket du har sårat mig OCH hur mycket du betyder för mig!  Fast samtidigt vill jag inte att du läser det här för du skulle du kanske förstå och kanske vända riggen till ännu mer??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0