Handsome and troubled, wordly wose and missunderstood.

Om 1 timme bär det av till AFRO dansen. Det ska bli skönt att träna lite efter att ha tjockisätit i helgen. Men vet ni... Jag har faktisk gått ner 1 helt kg på dom få gånger ( 5 gånger) jag har tränat, det är inte illa tycker jag. Nu blir jag fiin fiin till Stundentskiva, studenten och till sammaren. Jag känner mig så frääääsch!

Sen har jag varit duktigt också för jag har registrerat mig på Arbetsförmedlingens hemsida. Så nu håller jag tummarna på att jag går ett jobb till sommaren. Ssälvklart kommer jag att söka jobb också men detta är alltid en början, jag ska också gå in på UNGDOM.SE och leta jobb=)

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och plugga lite och så!












( detta inlägg ser lite kansigt ut men men)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0