Buffalo Soldier

Efer träningen igår kände jag mig frääsch. Det var faktiskt lite jobbigare den här gången men jag tror att det beror på att jag kunde rörelserna lite bättre och kunde då göra dom lite mer ordentligt. Det är verkligen skänt för den lossar upp muskler i hela kroppen, och jag då som har lite problem med min axlar, det känns väldigt mycket bättre nu.

Snart ska jag iväg, jag ska ju till skolan.. Och vet ni... Nu är det inte långt kvar till jag åker till London! =O Jag åker på söndag. Det var ju nämligen så att jag och 3 tjejer till i min klass fick chansen att åka till London i 1 vecka och praktiser och det ska bli grymt kul! När jag kommer hem ska jag praktisera 2 veckor till på en särskola här i täby där jag bor. 

Nej jag ska gå nu! 

Ha en superdag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0