wake me up before you gogo

Idag fyller jag 19 år bara så ni vet;)

Jag vaknade vid halv 9 och då gick jag upp, klädde på mig och tog en cykelrunda på 30 minuter, sen blev det situps när jag kom hem. Jag måste verkligen börja komma uform nu såhär eftersommaren. Träningen har liksom haft sitt sommarlov nu!

Jag åt en omelett till frukost, det va fett gott. Asså egentligen är det typ scrumbled egs för jag kan inte föra omelett men det är ju typ samma sak ;) hehe Jag ska snart hoppas in i duschen och tvätta kroppen lite sen sa jag nog gå ut och lägga mig i solen lite. Måste ju ta vara på den när den är framme liksom =)

Om vi inte hörs mer idag får ni alla ha en underbar dag och kväll !!




Puss på er<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0