vi kan stanna till ibland och drunka i varan

Nu ska ni få historian bakom presenten jag fick av min syster =)

Jag måste ha någonstanns att ha allt, därav Hello Kitty hinken
Jag blir säkert törstig när jag är ute och partajar så vatten är bra att ha med sig.
Om jag skulle gå för mycket och få skavsår så är skavsårsplåster väldigt bra att ha med sig.!
Om jag kanske får för mig att följa med någon hem efter en lång natt är det bra a
...tt ha tandborste och tandkräm med sig.. Jag måste ju självklart h Bamse tankkräm ¨då jag vill att min mun ska lukta mint men jag tål inte starka tandkrämer...
Kondomer är ju alltid bra att ha om man skulle följa med någon hem, man vet ju liksom aldrig vad som händer bakom stängade dörrar;)
10 kronorna är bra att ha om jag ska ta taxi hem dagen efter...
Ipren är bra att ha dagen efter om man kanske är lite bakis för att man har tagit ett eller två glas förmycket att dricka...
Om inte vi träffas igen så har jag iaf näsdukar så att jag kan gråta ut ordentligt...
Om jag träffar killen igen så kanske vi tänder ett ljus tillsammans och äter god choklad.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0