they way you move

Bruden är vaken i tid tänker ni nu haha, nerå skojja bara. Men klockan är faktiskt inte så mycket än för att vara mig.. Jag brikar inte gå upp före 10 om jag inte måste upp det vill säga. Och idag var jag tvugnen att gå upp, dels för att jag ska vara guide inne i stan idag sen ska jag ringa till täby peda. och skriva upp mig på deras vikarielista och förhoppningsvis ringer dom mig nästa vecka och säger Hej, vi skulle gärna vilja anställa dig på ........ förskolan! Jag skulle ärligt skrika JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA i luren för jag vill så gärna ha jobb just nu!!

Njää jag tror jag ska klä på mig och fixa mig nu så jag inte bliir sen för det har jag inte allls lust med. Ubdrar vad man ska ta på mig idag?? Det ska ju regna och shit senare idag vilket suger! Kanske man ska ta på sig regnabrallor, regnajacka och sånt?? Haha nerå skojja bara men ska titta om vi kanske har en regnponcho någonstanns som jag kan ta med mig utifall att. Yeah dom kommer jag vara riktigt sääxig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0