Te Amo

Okej, jag har inte varit hemma så mycket idag som ni kanske märker?? Jag åkte till stallet vid 10 ( gick upp kvart över 9) Sen var jag där ett tag sen gick jag ut med lilla sasha (tjänade 100 kr på det tack gode gud!) sen åkte jag hem och duschade en snabbis och sen åkte jag till Johanna =) Vi pratade och splade ett roligt spel. Efter det kom mamsi och hämtade mig och då åkte vi och handlade massa mat eftersom jag ska var ensam hemma nästa vecka och då behöver jag MAT =) När vi kom hem gkorde vi nachotallrikar och sen åt vi och nu sitter jag här... Kul dag va ?? Eller aa men det var den men inte såå spännande kanske. Men det kan ju inte vara spännande varje dag.. Eller kan det?? Det är frågan!!




Detta är den största advokadon jag har sett i mitt liv=O Den va jättestor jämfört med alla andra advokadosar jag har hållt i iaf;) höhö

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0