maybe we can make a deal?

Jag håller just nu på att fixa mig, ska snart ivä på "jobbintervju" hos täby pedagogerna. Jag var ju där för ca 1 månad sen och då skulle dom höra av sig i augusti så nu ska jag dit igen och lämna in lite polispapper och liknande så förhoppningsvis har jag jobb i september. Fatta skönt det kommer att bli!!Ha något att göra på dagarna, inte bara vandra hemma liksom. Då får ja ta vara på helgerna i stället!! Nej nu måste jag hitta något att ha på mig för jag ska gå om 25 minuter och det tar en stund för mig att hitta vad jag ska ha på mig. Men vad ska jag ha på mig?? Det REGNAR ute=S Aja msået verkligen klä på mig nu annars blir jag sen!!!!!

Ha en fin regndag allesammans!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0